Чорно-білий портрет тріумфатора цього року Джастіна Тімберлейка прикрасив обкладинку вересневого номера The New York Times Style Magazine, присвяченого суто чоловічій моді.
Можливо, незабаром марка JW Anderson, що належить ірландському дизайнеру Джонатану Вільяму Андерсону, стане частиною холдингу LVMH, повідомляє газета Women's Wear Daily. Обидві сторони поки відмовляються від коментарів і зберігають мовчання, однак експерти вважають, що LVMH, небайдужий до молодих талантів, швидше за все, вирішиться на цей крок.
Німецький бренд Hugo Boss стане офіційним спонсором ретроспективної виставки Девіда Бейлі - фотографа, який ще в 1960-х співпрацював з британським Vogue, знімав супермодель Джин Шрімптон, Міка Джаггера і Грейс Коддінгтон з Відалом Сассуном.
Кращі подруги дизайнер Стела Маккартні і актриса Гвінет Пелтроу не так давно оголосили про співпрацю. Сьогодні стало відомо, що дівчата випустять колекцію одягу під назвою Stella McCartney x Goop для порталу Гвінет Пелтроу. Сайт американської актриси Goop присвячений здоровому способу життя, красивих речей і корисної їжі.
Французький конгломерат Kering (колишній PPR) купив частку в компанії Altuzarra, повідомляє газета Women's Wear Daily. Угода, переговори про яку розпочалися рік тому, завершилася в четвер - за два дні до показу весняно-літньої колекції дизайнера в Нью-Йорку.
Наступ осені універмаги по всьому світу відзначили свіжими рекламними кампаніями і, звичайно, знову оформленими вітринами. Наприклад, знаменитий універмаг Saks, що на П'ятій Авеню, попрацювати з Dior: віднедавна у вітринах магазину красуються інсталяції з сріблястими сферами і нарядами з осінньо-зимової колекції Рафа Сімонса.
Буквально днями в Москві відбулася прем'єра документального фільму про Bergdorf Goodman, а сьогодні світ побачила рекламна кампанія універмагу за участю Ірис Штрубеггер.
Модниця і красуня Джованна Батталья відтепер відома не тільки як редактор моди L'Uomo Vogue, стиліст і героїня streetstyle-хроніки, але і як дизайнер. Спільно з маркою Case Scenario, що займається створенням функціональних аксесуарів для мобільних телефонів, вона створила чохол Mirror Mirror для п'ятої моделі iPhone.
Засновники Estée Lauder і церемонія відкриття Умберто Леон і Керол Лім мають намір одягнути в нову уніформу як мінімум 1500 б'юті консультантів Estée Lauder по всьому світу.
Газета Women's Wear Daily повідомила про нову колаборації: нью-йоркський бутик FiveStory співпрацює з художницею Сідні Албертіні, яка створить для нього капсульну колекцію одягу.
Інес Ван Ламсвеерде і Вінуд Матадін відобразили Стеллу Теннант для нової рекламної кампанії Altuzarra. У графічні чорні-білій сукні з розрізом вона тримає над головою стілець, наче намагаючись у когось його кинути.
Стелла Маккартні та Гвінет Пелтроу оголосили про співпрацю, плоди якого ми побачимо вже у вересні. Йдеться про спільний проект бренду Stella McCartney і сайту про стиль життя goop.com - щотижневому digital-виданні, заснованому Гвінет в 2008 році.
Рівно рік тому ми писали про те, що японський бренд Uniqlo створив дебютну колекцію одягу спільно з дизайнером Юному Такахаші, і ніяк не могли цьому натішитися. Шкода, що колекція ця була капсульної, тобто випущеної лише одного разу, і продавалася тільки в трьох магазинах Нью-Йорка.
У новому осінньо-зимовому сезоні бренд Raph Rucci представляє Стелла Теннант - британська модель з жорсткою вугільної стрижкою, крижаним поглядом і сильним, натренованим тілом.
У рекламній кампанії Sportmax все, як і завжди, зрозуміло і просто: модель, одяг та формат ч / б. В об'єктив фотографа Девіда Сімса потрапила модель Сігрід Агрен - дівчина з золотими волоссям і великими чистими очима, як у дитини.
Французький конгломерат Kering (колишній PPR) продає бренд Sergio Rossi; повідомлення про це з'явилися сьогодні в італійській пресі. Справа в тому, що консультаційні послуги з продажу марки конгломерату надасть італійський інвестиційний банк Mediobanca, який на даний момент займається пошуком покупців.