Французький конгломерат Kering (колишній PPR) купив частку в компанії Altuzarra, повідомляє газета Women's Wear Daily. Угода, переговори про яку розпочалися рік тому, завершилася в четвер - за два дні до показу весняно-літньої колекції дизайнера в Нью-Йорку.
Дизайнер марки Джозеф Альтузарра відмовився назвати процентну частку, але підкреслив, що для нього було важливо "надати [Kering] саме меншу частку акцій в даний момент". За його словами, в якийсь момент компанія Altuzarra відчула гостру необхідність у фінансовій підтримці, а також інфраструктуру, інновації і досвід, особливо у сфері маркетингу. "Я відчув, що більше не можу забезпечити себе засобами. Мені був потрібен партнер, який зміг би продемонструвати необхідне знання бізнесу і зробити дії, які б допомогли нашому розвитку," - сказав дизайнер.
"Ми раді інвестувати в Altuzarra і допомагати цьому багатообіцяючому модному дому, - зізнався директор-розпорядник Kering Алексіс Бабину. - Джозеф - дійсно талановитий дизайнер, і йому вдалося отримати визнання всього за кілька років". Також він уточнив, що володіння меншою часткою компанії для Kering означає те, що "компанія залишиться незалежною і контрольованої Джозефом Альтузаррой і його сім'єю. Формально не інтегрована в структуру Kering, Altuzarra отримає доступ до досвіду і технологій конгломерату". Нагадаємо, будинок Altuzarra був відкритий в 2008 році і фінансувався виключно сім'єю Джозефа Альтузарры.