У цій статті наведено 10 найбільш моторошних байок про привидів в транспорті.
1. Рейс «401 Eastern Air Lines»
Десятого грудня 1972 року реактивний пасажирський літак врізався в болото Еверглейдс у штаті Флорида. В аварії загинула 101 людина, в тому числі пілот Боб Лофта і бортінженер Дон Репо.
Про аварію одразу ж поповзли страшні чутки. Вцілілі деталі розбитої машини розібрали на запчастини для інших літаків, після чого на їх бортах стали спостерігати дивні явища: час від часу на пасажирських сидіннях з'являлися привиди Репо і Лофта і навіть вступали в розмову з членами екіпажу. Фігури загиблих були неймовірно реалістичними. Причому вони з'являлися саме в тих місцях, де були вставлені або використані деталі розбитого літака.
Якось раз один з привидів них раптом з'явився переляканому до смерті бортінженеру і повідомив, що вже провів за нього передпольотну перевірку. А силует обличчя Дона Репо, попереджувального трьох членів екіпажу про прийдешнє пожежі під час польоту, одного разу побачили в мікрохвильовці (яку вгадайте, звідки витягли?). Через деякий час у літаку загорівся двигун, і рейс довелося скасувати.
Офіційно Eastern Airlines відмовляється коментувати цей феномен. Тим не менш, примарні охоронці стали свого роду легендою серед працівників авіакомпанії. Кажуть, що навіть віце-президенту якось раз довелося зустрітися з ними.
2. Чорна волга
Ніхто не знав, хто був за кермом. Деякі стверджували, що в салоні були священики, інші угледіли всередині черниць, а треті клялися, що за кермом сидів сам диявол.
Чорна волга - це з'являється з нізвідки лімузин з білими дисками і фіранками на вікнах. За чутками, дзеркала заднього виду перетворювалися у справжні роги.
Автомобіль викрадав дітей і вбивав кожного, хто наважувався наблизитися до нього (іноді миттєво, а іноді жертву знаходили мертвої рівно через 24 години). Ніхто не знав, чому Волга викрадала дітей, можливо, їх продавали арабам, яким потрібно було ліки від лейкемії або ж їх забирали на органи.
Міф про чорній Волзі швидко розійшовся по Росії, Білорусі, Україні, Польщі та Монголії. Тим не менш, жодних переконливих доказів її існування знайдено не було.
Додамо, що такі лімузини були найдорожчими авто в Радянському Союзі. На них їздили в основному вище партійне керівництво.
3. Поїзд «Silverpilen»
У столиці мирної, процвітаючою Швеції ховається жахлива таємниця. Сріблястий, блискучий поїзд-привид «Silverpilen» (срібна стріла) їздить у метро, час від часу зупиняючись на різних станціях.
Іноді всередині немає нікого, іноді він сповнений силуетами примарних пасажирів. І якщо раптом «пощастить» сісти на нього, то зможете побачити станцію мертвих «Кимлинг» (вона існує в дійсності, але давно покинута). Після цього, ймовірно, більше вас ніхто не побачить. В кращому випадку вдасться вибратися звідти через пару тижнів або навіть років.
Silverpilen-дійсно колись існував поїзд. Це експериментальна модель, що складається з восьми вагонів класу С5. Її так і не пустили на конвеєр, але зрідка використовували в години пік.
Незабарвлений, обрисованный графіті, сріблястого кольору поїзд - моторошне видовище. І хоча Silverpilen дуже рідко з'являвся на рейках, за чутками він досі переслідує працівників метро в покинутих тунелях.
4. Примарний автобус Лондона
У 1934 році водій легкового автомобіля несподівано звернув з дороги, коли проїздив уздовж Кембриджських садів. Це була страшна смерть: машина врізалася в стіну і вибухнула.
Ніхто так і не зміг пояснити, що ж сталося. Однак багато свідки аварії вирішили, що це був автобус-привид. За чутками його часто бачили в період між тридцятими і дев'яностими роками минулого століття.
Це була дуже реалістична копія червоного двоповерхового автобуса з рейсовим номером 7. Він завжди з'являвся рівно о 1:15 ночі, з гуркотом несучись назустріч переляканим водіям.
З-за темряви в салоні розгледіти, хто сидів за кермом, було неможливо. А коли водії зустрічних машин оберталися, намагаючись уникнути зіткнення, виявлялося, що автобуса і слід прохолов.
5. «Піппо» - літак-привид
У Другій світовій війні Італії довелося не солодко: фашистське керівництво і союзники-нацисти буквально тероризували населення, в той час як союзні війська вважали її ворогом.
Проте на півночі країни існувало щось вселявшее набагато більший страх - літак «Піппо». Ніхто не знав, звідки він з'явився, як виглядав, хто був біля штурвала і найголовніше - кому належав.
Подейкували, що кулемети винищувача розстрілювали кожного, хто траплявся на шляху. Літак був пізнаваний по характерному звуку його двигунів (звідки пішла назва) і з'являвся в основному вночі.
За чутками, його смертельному арсеналі чого тільки не було: вибухають ручки, отруєні цукерки і потужні бомби. Іноді від нудьги Піппо відкривав вогонь по фермерам. І хоча історія літака більше схожа на вигадку, історики вважають, що за нею ховається щось більше.
Насправді, швидше за все це була ескадра британських нічних винищувачів типу «Де Хевілленд Москіто». Звук їх моторів дуже нагадував той, що приписували Піппо. Так чи інакше, в пам'яті людей він залишився примарою, своєрідним нагадуванням про жахіття Другої світової війни.
6. Підстрибуючи автомобіль
Кажуть, коли автомобіль починає рухатися сам по собі - це погана прикмета. Члени однієї сім'ї з Кейптауна відчули це на власному досвіді, прокинувшись якось вночі від сильного гуркоту.
Вискочивши на вулицю, вони побачили, як автомобіль їх гостей марки «Рено» буквально стрибав по двору і тільки масивний паркан зміг втихомирити його спритність. Спочатку всі вирішили, що хтось намагався викрасти машину, але самого викрадача так і не знайшли.
Не було ніяких слідів проникнення у двір, автомобіль був замкнений, а скла цілі. Навіть ручник не було піднято.
Коли прибула поліція, офіцери не вірили жодному слову свідків, взревев, не почав знову стрибати, поки не врізався в дерево гибискуса.
Після розслідування представники фірми «Рено» припустили, що несправність була викликана проржавілими кабелями стартера. Але навіть у цьому випадку без пояснення залишалися гарчали звуки, що доносилися испод капота машини.
7. Примарний поїзд Авраама Лінкольна
Це, мабуть, один з найбільш відомих і страшних "транспортних примар” в історії. Кажуть, щороку в квітні місяці він об'їжджає 180 американських міст.
Якщо звернутися до історії, то ми дізнаємося, що це похоронний поїзд, на якому Авраам Лінкольн відправився в свою останню подорож. З чуток, коли він проїжджає, всі годинники знаходяться поблизу зупиняються.
Самого президента в примарному поїзді не видно - труну з його прахом, покритий американським прапором, охороняють духи солдатів в уніформі. Потяг з'являється з чорного, густого туману, за яким тягнуться вагони.
Під час його появи повітря стає важче і холодніше. Щорічний маршрут повторює похоронну процесію довжиною в 2 700 кілометрів, з тією лише різницею, що ніколи не досягає кінцевого пункту - Спрінгфілда (штат Іллінойс).
8. Проклятий автомобіль Франца Фердинанда
Ще до початку Першої світової війни машини виробництва «Graf & Stift» успішно продавалися, а в числі клієнтів компанії були відомі і багаті люди.
В одній з таких машин був застрелений ерцгерцог Франц Фердинанд. Його вбивство стало останньою краплею в наростаючому напрузі між європейськими країнами і послужило початком Першої світової війни. Всім відомі історичні та політичні наслідки вбивства, але не багато знають про дивну історію, яка з ним пов'язана.
Протягом наступних дванадцяти років автомобіль Франца Фердинанда змінив п'ятнадцять власників і став причиною тринадцяти нещасних випадків. Австрійський генерал, наприклад, зійшов з розуму і потрапив у психлікарню. Інший водій через дев'ять днів після придбання авто збив на швидкості двох селян і в'їхав у дерево (незважаючи на всі зусилля уникнути аварії). Ще один власник покінчив з собою.
Але це ще не все. Президент Югославії за час володіння автомобілем був учасником чотирьох нещасних випадків, один з яких коштував йому руки. Сербському фермеру не довелося навіть за кермо сідати - автомобіль перекинувся під час буксирування і розчавив його.
Останньому власникові не пощастило більше за всіх: машина раптово вийшла з під контролю, коли той їхав на весілля з п'ятьма своїми друзями. Як свідчить легенда, всі вони загинули в аварії.
Потім спливла ще раз в 50-х роках минулого століття, але в існування прокляття автомобіля ніхто особливо не повірив.
Швидше за все, ми так і не дізнаємося, що ж було причиною всіх цих смертей, тому що сьогодні зламаний автомобіль коштує в австрійському музеї.
9. Porsche Spyder Джеймса Діна
Джеймс Дін був Хітом Леджером свого часу: красивий, талановитий і перспективний актор, чиє життя трагічно обірвалося на піку молодості і слави. Він загинув в аварії на своєму Porsche 550 Spyder, якого ласкаво називав «маленький ублюдок».
Автомобіль, як незабаром з'ясувалося, був проклятий.
Вцілілі деталі і запчастини придбав Джордж Барріс. Відновлений двигун Porsche дістався гоночному Lotus і той незабаром придбав похмуру репутацію, ставши учасником безлічі нещасних випадків, один з яких закінчився вельми трагічно.
Біди траплялися не тільки на дорогах або гоночних трасах: одного разу автомобіль без якої-небудь причини загорівся в гаражі. Як-то раз він таємничим чином зник з опечатаного вагона. І хоча всі ці історії про проклятому авто добре відомі, більшість вважає, що їх вигадав сам Джордж Барріс.
За чутками він був особисто зацікавлений у загибелі Діна. Але навіть якщо це правда, є один страшний нюанс. Алек Гіннес (виконував роль Обі-Вана Кенобі в «Зоряних війнах») передбачив смерть Джеймса. За легендою він запитав у Гіннеса, що той думає про двигун своєї машини. Відповідь була наступною: «Якщо ти сядеш за кермо, то помреш на наступному тижні». Дін помер рівно через сім днів.
10. Привид німецької субмарини
Субмарини були грізною зброєю в Першій світовій війні. Однією з таких була німецька підводний човен класу «UB III», потопившая 507 кораблів, включаючи лінкор«Britannia».
Однак субмарина цього типу представляла небезпеку не тільки для супротивника, але і для екіпажу. Навіть процес її створення став справжньою катастрофою: троє робітників задихнулися від дизельних вихлопів, а двох розчавила балка.
Під час випробувань один з матросів впав за борт і безслідно зник. Та й перший спуск на воду, м'яко кажучи, не вдався: днище човна швидко затопило водою з-за розриву баластних ємностей.
Екіпаж кілька годин перебував майже на дні океану, в той час як відсіки наповнювалися отруйними газами від пошкодженої батареї. І хоча всі вони були врятовані, здоров'ю кожного з них був нанесений величезний збиток, в результаті чого двоє померли від отруєння газом.
Незважаючи на це, субмарину визнали придатною для спуску на воду. Під час однієї з перших місій вибух торпеди убив вісьмох членів екіпажу і офіцера. Незабаром очевидці повідомляли про те, що бачили на підводному човні примари.
Незабаром після цього випадку капітану судна осколком відірвало голову. В ту ніч кілька матросів бачили, як привид офіцера охороняв обезголовлене тіло.
Це було останньою краплею, що переповнила чашу терпіння всієї команди, і вони попросили переведення на інше судно, проте керівництво німецького флоту не змогло знайти заміну, поки колишній екіпаж не погодився на проведення ритуалу екзорцизму.
На жаль, це не допомогло: через кілька місяців американська субмарина наздогнала U-65 і торпедувала її. Проте капітан американського судна пізніше сказав, що йому так і не представився шанс відкрити вогонь. За його словами, U-65 вибухнула сама.