Вітаю Вас ГістьП`ятниця, 27.06.2025, 00:23

З Російської на Українську. Новини Українською мовою


Головна » Мода і Стиль

Вінченцо де Котіс для CORSOCOMO

05.07.2013, 17:13

Головні складові філософії бренду CORSOCOMO - елегантність, інтелігентність і лаконічність, властиві як дизайну взуття, так і дизайну магазинів. Втілюють філософію CORSOCOMO кращі фахівці своєї справи - дизайнери та архітектори, серед яких значаться головний дизайнер взуття та аксесуарів Alexander McQueen Гаетано Перон, а також дизайнер чоловічого взуття Макс Верре, минулого арт-директор лінії взуття будинку Tom Ford і дизайнер взуття в Saint Laurent, Giorgio Armani і Sergio Rossi.

Крім них в числі геніїв, які співпрацюють з брендом, - італійський архітектор, дизайнер, художник і конструктор Вінченцо де Котіс. Він створював інтер'єри бутіка Max Mara, шоурума Alberta Ferretti і готелю Straf в Мілані, співпрацює з італійським брендом Ceccotti, проектував хмарочос в Шанхаї, неодноразово брав участь у виставках Art Basel в Майамі і Salone del Mobile в Мілані і навіть заснував два бренди - DECOTIIS і Haute . Всі його рішення в галузі архітектури та дизайну інтер'єрів витримані в одному авторському стилі і відрізняються мінімалістичністю, графічностью, чіткістю ліній, холодністю колірної гами і несподіваним поєднанням матеріалів. При цьому техніки він використовує складні: наприклад, лакування текстилю або полірування з метою зістарювання матеріалів.
 
На щастя, для того, щоб ознайомитися з проектами архітектора, не обов'язково їхати до Америки чи Європи - можна зробити це прямо в Москві та інших великих містах Росії в бутиках CORSOCOMO Concept Store. Вони створені в одному стилі з іншими роботами Вінченцо: там високі стелі, світлі стіни і безліч дзеркал. З головним завданням - зробити так, щоб взуття в бутіку завжди була б на першому плані - Вінченцо впорався, встановивши в приміщенні чорні вертикальні конструкції. Розсікаючи простір, вони додають приміщенню легкості і простору. Всі еелементи інтер'єру - геометричні, футуристичні, сучасні та авангардні. Для їх виготовлення Вінченцо використовував прості матеріали - чорний метал, льон, оброблене дерево, скло, технологічні тканини.
 
Так, Вінченцо де Котіс вдалося перетворити магазини CORSOCOMO Concept Store в справжній арт-об'єкт. Продуманий до дрібниць інтер'єр із зручними м'якими кріслами і великими дзеркалами - ось як сьогодні виглядає модне і концептуальне простір, де приємно здійснювати покупки.
Додав: uid |
Переглядів: 378 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії
Актуально
Події
Шоу бізнес
Мода і Стиль
Авто
Мото
Ігри
Hi-Tech
Мобільні новини
Кіно Світ
Незрозуміле
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входа
Друзья сайта