Модний дім Kenzo представив осінньо-зимову рекламну кампанію. Її головними діючими особами стали актриса Рінко Кікуті і модель Шон О'Прай. На знімках вона позує в пальто і світшоти з принтом у вигляді людського ока, а він - у подовженому жакеті з принтом з хмар.
Ідея "приколоти" героїв рекламної кампанії на стенд зі всілякими комахами, замаскувати далматинця під тигра і посадити кошеня в чоловічій черевик належить засновникам Opening Ceremony і креативним директорам Kenzo Керол Лім і Умберто Леону. "Безліч людей знайомляться з модним будинком, переглядаючи журнали, тому ми хочемо дати Kenzo голос, який буде відрізняти його від інших брендів," - кажуть вони.
Незвичайні фотоколажі зробили художник Мауріціо Кателлан і фотограф П'єрпаоло Феррарі.