Модний дім Bally шукає нового креативного директора
09.07.2013, 22:34
Грем Фідлер і Майкл Герц перейшли з лондонської компанії Aquascutum в модний будинок Bally в 2010 році, змінивши на посаді креативного директора Брайана Етвуд: "Я отримав велике задоволення, працюючи в якості креативного директора Bally; тепер для нас настав час йти далі," - заявив тоді Етвуд, відтоді зосередив свою увагу на бренді, який носить його власне ім'я.
Герц і Фідлер у відповідь говорили, що мають намір з'єднати бізнес з дизайнерським чуттям, використовувати весь потенціал і багатий досвід швейцарського бренду, заснованого ще в 1851 році, щоб створити новий, сучасний образ Bally.
На жаль, але на цю роботу дизайнерам було відведено всього три роки. Як стало відомо, кілька місяців тому дизайнерський дует прийняв рішення залишити модний будинок. Весняно-літня жіноча колекція стане останньою для Герца і Фідлера на посту креативних директорів Bally, і покажуть її в кінці вересня.
Очевидно, до цього моменту швейцарський модний будинок повинен буде знайти заміну дизайнерському дуету, який, за чутками, може продовжити свою кар'єру в Mulberry. Для пошуків нового креативного директора (або директорів) Bally найняли Мануеля Фрей - колишнього головного редактора німецького GQ та експерта в світі моди і розкоші.
Повідомляється, що на співбесіді в Bally вже побував молодий дизайнер Олександр Маттіус, не так давно отримав приз французької Національної асоціації розвитку мистецтв і моди, а разом з тим можливість пройти стажування у засновника Diesel Ренцо Россо. Ще одного кандидата Фрей пригледів в модному будинку Ralph Lauren, де його зацікавив новий віце-президент лінії Purple Label Джон Віззон. Про те, хто ж все-таки забере звільнену посаду, ми, ймовірно, дізнаємося в найближчі місяці.