Бразильська марка одягу Animale грає за всіма правилами маркетингу - залучає для просування продукту відомих моделей. На тижні моди в Сан-Паулу колекцію весна-літо 2014 представляли супермоделі і ангели Victoria's Secret Ана Беатріс Баррос і Карлі Клосс - остання, додатково до всього, знялася в новій рекламній кампанії.
Хід більш ніж правильний: саме завдяки участі Карлі ми і звернули увагу на кампанію і сам бренд. Вийшло заворожуюче: модель позує на піщаному пляжі (здається, на Балі) в асиметричних сукнях, брюках і жилетах в смужку, клітку і великі квіти.
Незвичайні драпірування, асиметричні подоли, геометричних розрізи - такі, що неясно, як тримаються разом спідниці і топи - та інші елементи деконструктивного крою звертають на себе увагу і змушують задуматися про те, що ми майже нічого не знаємо про бразильської моді. Треба виправлятися. Терміново.