ZTE має намір збільшити впізнаваність бренду в Європі
03.07.2013, 19:22
Китайська компанія ZTE, що входить до п'ятірки лідерів ринку мобільних пристроїв, приступила до реалізації нової стратегії. Головною метою є підвищення впізнаваності бренду, а також більш ефективна робота на європейських ринках.
За словами керівника мобільного підрозділу ZTE Хі Шию (He Shiyou), компанія збільшить прямі поставки смартфонів європейським рітейлерам. «У найближчі три роки ZTE планує перемістити акцент з роботи з телекомунікаційними операторами на розширення присутності на відкритому ринку», - заявив Хі Шию. За найближчі кілька років ZTE сподівається збільшити обсяг реалізації безпосередньо через ритейлерів з нинішніх 10% до 40%.
В даний час більшість мобільних телефонів ZTE реалізується в Європі через стільникових операторів на контрактній основі. За даними ресурсу Bloomberg, бренд ZTE є менш упізнаваним на ринках європейських країн, ніж торговельні марки конкурентів, включаючи Apple і Samsung. У цьому фінансовому році компанія з Шеньчженя планує подвоїти вдвічі маркетинговий бюджет з метою різкого зростання виручки і формування нових каналів продажів.
За даними IDC, у ZTE непогані позиції в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні і Північній Америці, чого не скажеш про регіоні EMEA, що включає в себе Європу, Близький Схід і Африку. ZTE у першому кварталі поставила 9,1 млн мобільних пристроїв, перевищивши поставки минулого року на 49,2%.