Нова стратегія Lenovo на ринку смартфонів полягає в тому, щоб орієнтуватися на ті країни, де iPhone коштує дорого. Про це в інтерв'ю Bloomberg розповів Ян Юаньцін (Yang Yuanqing), президент і генеральний директор китайської компанії.
Численні чутки пророкували вихід Apple в сегмент бюджетних телефонів, і компанія представила "недорогу" модель - iPhone 5c. Однак її вартість в Азії виявилася вище $700. Місцеві споживачі явно засмутилися, і тепер Lenovo вирішила орієнтувати свою продукцію саме на них, а також на інші країни.
За словами Юаньцина, в найближчі місяці компанія почне продавати смартфони більш ніж на 20 нових ринках, включаючи Близький Схід, Африку і Латинську Америку, які доповнять 10 регіонів присутності Lenovo.
«Ми пропонуємо доступні продукти для ринків, що розвиваються. Це дуже важливо. Там, де iPhone не є бестселером, Lenovo може бути більш конкурентоспроможною», - заявив топ-менеджер.
Компанія виношує плани щодо глобальної експансії на ринку смартфонів. У найближчі 5 років виробник має намір отримувати від цих пристроїв до 50% виручки проти нинішніх 20%.