Статистика продажів настільних комп'ютерів і ноутбуків пригнічує - раз за разом попит на них стає все менше. Навіть випуск ноутбуків з сенсорним екраном не допоміг виправити ситуацію - інтерес споживачів до даного виду лептопів, прямо скажемо, невисокий.
Прогнози виробників ноутбуків щодо продажу сенсорних моделей не виправдалися вже у другому кварталі, так що навряд чи ситуація зміниться у другій половині року.
За інформацією ресурсу DigiTimes, компанії, що випускають ноутбуки, були впевнені, що в першому кварталі частка сенсорних мобільних ПК складе 10% від загальної кількості лептопів, а в другому збільшиться до 15% або навіть 20%. При цьому відразу ж були озвучені відсотки на два квартали - від 30% до 40%. Однак, згідно одержуваних звітів про продажі, навіть заявлені 20% стали практично недосяжною метою.
Як відзначають експерти, основна причина низького попиту на сенсорні ноутбуки криється не в них самих, а в компанії Intel і ретейлерах. Перша в червні представила процесори Core четвертого покоління, на основі яких і збираються нові сенсорні ноутбуки, а другі в спішному порядку розпродають моделі з звичайними дисплеями на процесорах Intel Ivy Bridge.
У спробах розпродати всі застарілі ноутбуки якомога швидше продавці знижують на них ціну, влаштовуючи розпродажі та інші акції. Отже, можна припустити, що для лептопів нового покоління, оснащених тачскринами, ще не все втрачено, і що їх час ще не настав.