Заклинив дросель зробив Toyota біднішими на 3 мільйони
28.10.2013, 19:25
Концерн Toyota програв перший судовий процес за позовом від постраждалих в аварії, яка сталася через мимовільного прискорення автомобіля японської марки. Попереду у виробника - ще кілька сотень судів з тієї ж причини.
Аварія, в якій одна людина загинула, а другий - серйозно постраждав, трапилася ще в 2007 році на одному з шосе штату Оклахома. Дворічна Toyota Camry, якою керувала 76-річна Джин Букаут, несподівано прискорилася, жінка не змогла її зупинити - і в результаті автомобіль вилетів з дороги. Сама Джин отримала серйозні травми, а її пасажирка, 70-річна Барбара Шварц, загинула.
Представники Toyota заперечували, що седан Букаут був несправний. За повідомленням агентства Automotive News, адвокати компанії припустили, що водій просто переплутала педалі газу і гальма. Проте суд визнав, що причиною аварії стала поломка в системі електронного управління дросельною заслінкою. У підсумку за півтора мільйона доларів компенсації отримають і Джин Букаут, і сім'я загиблої.
Це перший програний компанією Toyota процес, пов'язаний з аваріями на автомобілях цієї марки, причиною яких стало мимовільне прискорення. До цього представників Toyota вдалося виграти три суду, але, за відомостями агентства, на підході ще кілька сотень позовів. Один з них буде розглядатися вже в наступному місяці в Каліфорнії.
Раніше з-за мимовільних прискорень автомобілів компанії довелося відкликати кілька мільйонів автомобілів і виплатити величезні штрафи. Спочатку ці випадки виробник пояснював неправильною формою водійського килимка, потім - "залипанням педалі газу. Toyota Camry Джин Букаут не підпадала під відповідні відкличні кампанії. Зараз експерти вважають, що вищезазначені обставини не пояснюють усіх пригод. Причина деякої кількості аварій може полягати в некоректній роботі системи електронного управління дроселем: нібито дросельну заслінку могли заблокувати в одному положенні якісь зовнішні електронні сигнали.