Концерн Volkswagen представив черговий гібрид на базі компактного хетча up! Тепер в активі марки відразу два претенденти на звання самого економічного автомобіля в світі: для хетчбека адаптували силову установку від знаменитого "однолітрового" Volkswagen XL1.
Хетчбек up!, незважаючи на свої компактні розміри, важить все ж майже в три рази більше, ніж карбоновий XL1. Тому інженерам Volkswagen довелося переробити силову установку - вона, зокрема, отримала більш потужний електродвигун, збільшений паливний бак і більш ємкі акумулятори. В результаті силова установка хетча складається з 48-сильного двоциліндрового дизеля об'ємом 0,8 л і електродвигуна аналогічної потужності.
Як заявив порталу Autocar керівник дослідницького підрозділу VW Ганс-Якоб Нойссер, витрата палива Volkswagen Twin-Up (таку назву отримав гібрид) наближається до рекордних показників VW XL1. Чотиримісний хетчбек цілком в змозі витрачати близько 1,1 л палива на 100 км і проїхати на одній тільки електротязі до 50 км. Правда, при цьому up! виявився досить повільним - на прискорення до 100 км/год у нього йде близько 16 секунд.
За словами представників марки, поки мова йде тільки про експериментальному прототипі. Однак у VW подумують про запуск суперэкономичного up! у серію, і планують представити модифікацію гібрида, більш близьку до серійного варіанту, на одному з найближчих автосалонів.