Volkswagen позбавиться від атмосферних моторів за 3-4 роки
19.09.2013, 13:26
Концерн Volkswagen цілком заслуговує на звання апологета турбонаддува, одним з перших виробників почавши активно застосовувати малооб'ємні турбовані двигуни на самих різних моделях. Недалеко той час, коли під капотом всіх автомобілів марки будуть стояти виключно турбодвигуни.
У керівництва Volkswagen, судячи з усього, не залишилося жодних сумнівів, що турбовані двигуни в нинішній економічній ситуації набагато вигідніше атмосферних. При порівнянної потужності сучасні турбомотори менше забруднюють атмосферу і менш ненажерливі. Тому ті атмосферні двигуни, якими зараз оснащуються серійні моделі VW, незабаром відправляться на смітник історії.
Марк Трахэн, віце-президент VW за якістю, заявив виданню Detroit News, що в найближчі три-чотири роки буде підібрана заміна трьох атмосферних двигунів. Йдеться про 2,5-літровому пятицилиндровом моторі і декількох версіях V6 об'ємом 3,6 л - останнім оснащуються, наприклад, "чотирьохдверне купе" Passat CC і позашляховик Touareg. Найімовірніше, заміна буде послідовною - нові силові агрегати з'являться зі зміною поколінь тієї або іншої моделі. Поки немає ясності з найбільшим атмосферником - 4,2-літровим V8, яким комплектується найпотужніша версія седана Phaeton. Але не виключено, що цей мотор відправиться на пенсію разом з самим автомобілем: періодично з'являються чутки, що Phaeton не виправдав очікувань і скоро буде знято з виробництва.
Detroit News відзначає, що раніше з аналогічною заявою виступили представники концерну Ford. За словами одного з віце-президентів концерну, Джо Бакая, атмосферні двигуни Ford можуть в найближчому майбутньому майже повністю поступитися місцем турбомдвигунам EcoBoost і будуть існувати лише як елемент гібридних силових установок.