Французький конкурент Ford Focus і VW Golf після зміни поколінь став, всупереч традиціям, трохи менше. Однак побудований на абсолютно новій модульної платформі, а отже, за твердженнями виробника, вийшов динамічніше і економічніше попередника.
Взагалі, як заявляють представники Peugeot, енергійний дизайн нового покоління 308 - прямий наслідок використання нової платформи EMP2, яка дозволяє дизайнерам діяти більш розкуто. Екстер'єр Peugeot 308 служить прямим відсиланням до оновиться нещодавно "двісті восьмого", але і запозичив дещо у концепт-кара Onyx, представленого французами в минулому році на Паризькій виставці. Хетчбек нового покоління став легше в середньому на 140 кг.
Незважаючи на загальне зменшення габаритів, нова платформа дозволила інженерам зробити салон Peugeot 308 трохи просторіше, а також збільшити багажник. Його обсяг становить тепер 407 літрів. Інтер'єр, до речі, теж викликає виразні асоціації з салоном Peugeot 208. Центральна консоль отримала величезний сенсорний монітор діагоналлю майже 10 дюймів, з допомогою якого водій хетчбека може керувати більшістю додаткових функцій. Наслідком цього рішення стало серйозне зменшення кількості кнопок на консолі.
Вироблятися новий Peugeot 308 буде на одному з французьких заводів компанії. Почати продажі новинки в Європі виробник обіцяє вже восени.
Варто відзначити, що нова модульна платформа в майбутньому повинна стати базою для цілого комплексу нових моделей Peugeot і Citroen сегментів С і D.