Peugeot буде продавати в Росії компактний кросовер 2008
06.09.2013, 21:32
Французький автовиробник Peugeot прийняв рішення вивести на російський ринок свій компактний кросовер 2008, світова прем'єра якого пройшла на автосалоні в Женеві в березні поточного року. Повідомляється, що ціни і комплектації моделі будуть оприлюднені пізніше.
Як повідомляє "АвтоСреда" з посиланням на російське представництво Peugeot, новинка виявиться в російських автосалонах в 2014 році. Сам виробник називає модель 2008 "міським кроссовером". Ймовірно, з-за невеликого дорожнього просвіту 16 див. Автомобіль побудований на платформі хетчбека 208, але при цьому кросовер вийшов на 20 см довший (його довжина становить 4,16 м) і на 5 см ширше (1,74 м). Обсяг багажника 2008 варіюється від 360 до 1194 л при складених задніх сидіннях (скласти їх можна одним рухом - смикнувши за спеціальну ручку на стінці багажника). Крім основного вантажного відсіку, кросовер оснащений великою кількістю ніш і шухлядок, які забезпечують ще 24 літри простору для зберігання всіляких дрібниць.
Для Peugeot 2008 пропонується широка моторна гамма з бензинових і дизельних двигунів, включаючи нове покоління трьохциліндрових силових агрегатів. В Європі найдоступнішим бензиновим двигуном є 82-сильний 1,2-літровий агрегат, а базовим дизелем - 68-сильний мотор об'ємом 1,4 л, які передбачається агрегатувати з 5-ступінчастою механічною КПП. Найпотужніший з доступних двигунів - 1,2 e-THP, розвиває 130 к.с. і 230 Нм крутного моменту - він на 12 кг легше, на 45% тяговитее і на 15% економічніше порівнянного за характеристиками чотирициліндрового мотора. Втім, всі з перерахованих агрегатів "доїдуть" до Росії - питання октрытый.
Новий кросовер отримав просунуту системи стабілізації і запозичив у моделі 3008 опцію Grip Control, координуючу роботу системи стабілізації і противобуксовочной системи і адаптирующую таким чином передньопривідного 2008 до різних типах дорожнього покриття. Перемикач на центральній консолі має 5 положень: Standart, Snow (по досягненні 50 км/год система автоматично перейде в режим Standart), All Terrain (для руху по слизькій багнюці або траві), Sand (пісок) і ESP Off (працює тільки до 50 км/год).
У Франції базова ціна самої доступної версії становить 15 300 євро (близько 674 тисяч рублів).