Сучасні хот-хетчі повсюдно оснащуються двигунами з турбонаддувом - до цього виробників змушує не тільки бажання вичавити з моторів побільше потужності, а й суворі екологічні норми. Однак в Mazda знайшли спосіб повернутися до атмосферних моторам.
Інженери Mazda ухвалили рішення позбавити "гарячу" Mazda3 турбонаддува. За відомостями порталу Auto Express, який посилається на джерела в компанії, наступне покоління хот-хетча отримає атмосферний двигун. Як стверджують представники Mazda, розвиток комплексу енергозберігаючих технологій Skyactiv дозволило їм зробити атмосферний двигун не тільки досить потужним, але і цілком екологічним.
У результаті нова Mazda3 MPS отримає перероблений варіант того дволітрового мотора, який вже встановлюється на хетчбек і седан. У стандартному варіанті він розвиває 165 к.с. і 210 Нм крутного моменту, а для "гарячого" варіанта його потужність піднімуть до 200 кінських сил. Крім того, відомо, що червона зона тахометра MPS буде починатися з 7 000 об / хв.
Тим самим хетчбек нового покоління буде поступатися нинішньої Mazda3 MPS відразу 60 кінських сил - зараз хот-хетч оснащується 2,3-літровим турбованим двигуном. Програє він і в динаміці. Якщо поточний результат моделі в розгоні до 100 км / год складає 6,1 секунди, то прогнозований час новинки - близько 7 секунд. Однак є і хороша новина: Mazda3 MPS може отримати дизельну модифікацію.
Нинішня Mazda3 вже має в своєму розпорядженні агрегатом на важкому паливі, що при обсязі в 2,2 л забезпечує 150 к.с., 380 Нм крутного моменту і прискорення до 100 км / год за 8,1 секунди. Але представники Mazda натякнули, що можуть за допомогою модернізації цього двигуна забезпечити хетчбеку динаміку, порівнянну з показниками нинішнього покоління Mazda3 MPS.