Вітаю Вас ГістьЧетвер, 26.06.2025, 20:48

З Російської на Українську. Новини Українською мовою


Головна » Авто

Mitsubishi оновить всі свої позашляховики до 2016 року

12.11.2013, 15:34

Японська компанія оприлюднила план свого розвитку на найближчі три роки. Mitsubishi збирається зайнятися оновленням своїх найпопулярніших моделей, ліквідацією автомобілів, що не здобули любові покупців, а також розвитком електричних і гібридних технологій.

Першим кандидатом на нове покоління став, згідно з офіційною заявою, пікап Mitsubishi L200 - його представлять вже наступного року. Через рік компанія збирається випустити новий позашляховик Pajero Sport, який порівняно недавно пережив рестайлінг. І тільки після цього японці виведуть на ринок модернізований кросовер ASX і свій позашляховий флагман Pajero, який у нинішньому вигляді випускається з 2006 року.

Очікується, що нові моделі з позашляхової лінійки, яку в Mitsubishi шанують стратегічно важливою, забезпечать серйозне збільшення продажів. До 2016 року обсяги виробництва компанії мають зрости на 30% і скласти 1 430 000 автомобілів на рік. Крім того, в Mitsubishi назвали одним з основних напрямів розвитку та створення нових електромобілів, а також автомобілів з гібридними силовими установками. За прикидками маркетологів компанії, в 2020 році такі транспортні засоби будуть становити до 20% всього обсягу виробництва компанії. Які саме моделі стануть гібридними або електричними, поки не уточнюється, але, за деякими даними, в Mitsubishi збираються випустити в пару до гібридного Outlander PHEV ще і повнорозмірний позашляховик з аналогічною силовою установкою.

Попутно компанія заради зниження витрат реструктурує власний модельний ряд. Кількість моделей скоротиться з 18 до 13 - очевидно, в Mitsubishi відмовляться від ряду моделей, що продаються тільки на регіональних ринках. Крім того, з 9 до 7 скоротиться і кількість використовуваних у виробництві та розробці платформ.

В офіційних документах згадуються і певні зусилля, спрямовані на поліпшення якості автомобілів, що випускаються. Зокрема, інженери Mitsubishi збираються вдвічі скоротити кількість звернень в сервісні центри, які відбуваються протягом перших трьох місяців після покупки нового автомобіля.
Додав: Alenka |
Переглядів: 365 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії
Актуально
Події
Шоу бізнес
Мода і Стиль
Авто
Мото
Ігри
Hi-Tech
Мобільні новини
Кіно Світ
Незрозуміле
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Друзья сайта