Електромобіль BMW зможе спілкуватися з водієм на відстані
11.07.2013, 16:21
Дебют серійного електрокара BMW i3 запланований на 29 липня. Проте вже зараз баварський концерн поділився деякими технічними деталями про первістка екологічного суббренда. Наприклад, інженери розповіли, яким чином вони намагалися зробити хетчбек якомога легше.
Поки про вигляд серійного BMW i3 можна судити лише зі шпигунських фотографій тестових прототипів. Офіційні знімки, поширені виробником, не вносять ясності в це питання, зате дозволяють зазирнути "під шкіру" хетчбека. BMW i3 побудований відповідно з концепцією LifeDrive, яка передбачає широке застосування легких матеріалів - зокрема, силова структура хетчбека складається з алюмінію і надміцного пластику, армованого карбоном.
Однак творці BMW i3 прагнули економити на кожній дрібниці. Наприклад, хетчбек буде взутий в максимально легкі колісні диски з кованого алюмінію, кожен з яких важить всього 7 кг (на третину легше сталевих коліс того ж розміру). У підсумку зусилля призвели до того, що "польотний вага" BMW i3 становить 1195 кг, при цьому хетчбек отримав ідеальну развесовку по осях - 50:50. Цього вдалося домогтися завдяки ретельно продуманому розміщенню агрегатів. Літій-іонні акумулятори розташовані під підлогою салону, електромотор - над задньою віссю, а девятілітровий паливний бак, який забезпечує харчуванням бензиновий мотор - в передній частині автомобіля. Таким чином, він не з'їдає обсяг багажника.
Електродвигун передає зусилля на задні колеса. Завдяки його 170 "коням" і своєю низькою масою хетчбек витрачає на прискорення до 100 км / год лише 7 секунд, що можна порівняти з показниками деяких хот-хетч. На міських швидкостях BMW i3 ще динамічніше - до 60 км / год він розженеться всього за 3,5 секунди. Раніше повідомлялося, що електромобіль зможе проїхати на одній зарядці акумулятора від 130 км у звичайному режимі до 160 км в режимах Eco Pro і Eco Pro +. Встановлення ж двоциліндрового бензинового двигуна збільшує пробіг до 300 км. Мотор вступає в гру, коли рівень заряду батарей опускається нижче заданого значення, і покликаний зберігати енергозапас на постійному рівні.
У BMW називають i3 "першим у світі мережевим електромобілем", який зможе обмінюватися інформацією з водієм і навколишнім світом. Кожен хетчбек отримає вбудовану SIM-карту, що забезпечує доступ до сервісів BMW ConnectedDrive (наприклад, до спеціально адаптованої під потреби електрокара навігаційній системі). Крім того, власник i3 зможе постійно контролювати стан хетчбека за допомогою свого смартфона.
Відсутні подробиці виробник розсекретить, очевидно, 29 липня - на цей день призначена прем'єра BMW i3.