На Франкфуртському автосалоні компанія Peugeot показала відразу два "триста восьмих" - готовий до виробництва зразок нового покоління і прототип "зарядженої" модифікації. Потенційний конкурент VW Golf GTI обзавівся двигуном від купе Peugeot RCZ-R.
Незважаючи на виразне зовнішню схожість зі стандартним хэтчем, концептуальний Peugeot 308 R отримав безліч власних кузовних деталей. Зберігши лише силову структуру кузова, дах та задні двері, хот-хетч повністю одягнувся в карбон. З вуглепластика виготовлені і витончені бічні дзеркала зі світлодіодними повторювачами сигналів поворотів. Крім того, хот-хетч отримав повністю світлодіодну оптику і спеціально з цієї нагоди розроблені 19-дюймові диски.
Підрозділ Peugeot Sport неабияк потрудилося над ходовою частиною концепту. Доопрацювання підвіски призвела до зменшення кліренсу на 26 мм, а колія збільшилася на 30 мм. Стандартні гальмівні механізми замінені на 380-міліметрові диски з чотирьохпоршневими супортами.
Цілком серійний 1,6-літровий турбомотор THP, яким оснащений концепт, розвиває 270 кінських сил і 330 Нм крутного моменту. Цікаво, що максимальна тяга доступна в дуже широкому діапазоні оборотів - від 1 900 до 5 500 об/хв. двигун Агрегатується з 6-ступінчастою механічною КПП з диференціалом підвищеного тертя Torsen. Динамічні характеристики Peugeot 308 R поки залишаються таємницею, але творці концепту вже повідомили, що він споживає всього 6,3 л палива на 100 км шляху.
Офіційно вираженого наміри щодо запуску 308 R у виробництво представники Peugeot не висловлювали. Однак, за чутками, хот-хетч може почати сходити з конвеєра вже в наступному році.